Developing advanced speaking skills: due corsi del CLA

28 Settembre, 2023

Il CLA (the University Language Center) organizza due corsi gratuiti di inglese in "Advanced Speaking Skills" in Piazzale Europa.

Il primo corso si svolgerà dal 16 ottobre 2023 fino a gennaio 2024; il secondo corso si svolgerà da marzo a maggio 2024.

Per iscriversi ai corsi, è necessario inviare un'email tra il 2 e il 10 ottobre 2023 a:  jbaldoni@units.it

This Advanced Speaking Skills course is for students seeking to enhance their ability to communicate in English confidently and successfully in academic and professional settings. The focus will be on developing the following skills, among others: public speaking skills, interview skills, presentation skills, and debate skills.

I partecipanti (min. 15, max. 20) che avranno almeno il 70% di presenze ai corsi riceveranno un attestato di frequenza.

Download: